8 czerwca 2014

{79} Przegląd ostatnich tworków

Po długiej nieobecności przypomniałam sobie o swoim blogu na blogspocie :) Studia dają w kość, zbliża się sesja, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się powrócić tutaj na dłużej niż jeden post.
Jutro czeka mnie bardzo obszerne kolokwium z chemii fizycznej... trzymajcie kciuki!

W szkatułce niewiele się zmieniło. Od jakiegoś czasu królują zdecydowanie wkrętki decoupage, modelinowe tworki są niestety coraz rzadziej zamawiane. Bardzo nad tym ubolewam, bo nieziemsko uwielbiałam lepić stare wzorki takie jak buźki, pączki Orbit czy Cookie Monsters :) Kiedy nie mam na nie zamówień brakuje mi nieco motywacji, aby tak po prostu znów zacząć je lepić.

Tymczasem wstawiam kilka zdjęć tego, co udało mi się wytworzyć w ostatnim czasie:

 Wiszące, malowane, w azteckie wzory :)

 Wkrętki decoupage 15mm z logo happysadu

 Fake taper -prezentacja na uchu
 Smakowite ciasteczka z napisem 'EAT ME'
 Cookie Monsters - w nieco innym wydaniu niż dotychczas :)
Żółte kwiatuszki z brązowymi środkami, na zamówienie


Oczywiście każdy z powyższych wzorków możecie zamówić dla siebie lub kogoś, kogo bardzo lubicie :)

Zapraszam do obserwowania bloga! :)




Kontakt:   GG: 5112097
E-mail: innovatory@op.pl

3 komentarze:

  1. Te ciastka są takie idealne, asjdhkasjd. Nie mogę się doczekać, aż przebiję sobie uszy i będę mogła nosić kolejne cudeńka... Cóż, tunele trochę to uniemożliwiają.

    Zapraszam na nową notkę! heartfalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jakiś czas temu myślałam o zrobieniu tuneli, ale niemożliwość noszenia kolczyków w standardowych dziurkach odwiodła mnie od tego pomysłu ^^

      Usuń
  2. cudowna ta Twoja biżuteria, zazdroszczę takiej precyzji!
    ~~
    curtainsclosing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)
Nie spamuj :)