28 czerwca 2014

{80} Tak bardzo wakacje!

Większość egzaminów już za mną, została tylko poniedziałkowa chemia ogólna, a później upragnione już od tak dawna wakacje! :) W tym roku powinno obejść się bez kampanii wrześniowej, co tym bardziej mnie cieszy. Czas zaplanować chyba jakiś wakacyjny wyjazd :)

Wraz z wakacjami nadchodzą wakacyjne postanowienia. Zaczęłam od wyglądu. W te wakacyjne miesiące, korzystając z większej ilości wolnego czasu niż w roku akademickim postanowiłam zacząć dbać o moje włosy :) Naczytałam się już o różnych kremach, olejkach i maseczkach, wybrałam kilka z nich i już od początku tygodnia stosuję kurację.
Zakupiłam też w aptece olejek rycynowy na rzęsy. Kiedyś miałam już z nim do czynienia, ale używałam go baaardzo nieregularnie i niezbyt długo, więc nie doczekałam się na oczekiwane efekty :) Stwierdziłam, że teraz nadszedł czas, żeby systematycznie zacząć nakładać go na zmęczone codziennym tuszowaniem rzęsy.


 Tymczasem moja biżuteryjna przygoda trwa nadal :) Powolutku udaje mi się wykonać wszystkie Wasze zamówienia. Na zdjęciu przesyłeczki, które jakiś czas temu poszły w świat i dotarły już do wszystkich klientek.

Takie wakacyjne, kolorowe kredeczki miałam niedawno okazję wykonać dla przesympatycznej Małgorzaty :)



 
 
Zapraszam do obserwowania bloga! :)

Kontakt:   GG: 5112097
E-mail: innovatory@op.pl
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy dodany komentarz :)
Nie spamuj :)